sobota, 16 lipca 2016

Wakacje 2016 część III = Holidays 2016 part III = Urlaub 2016 Teil III

Na zakończenie wakacyjnego tygodnia z powodu deszczowej pogody, wybraliśmy się na przejażdżkę w nasze okolice. Mamy porównanie do pałacyków na Dolnym Śląsku, które zwiedzaliśmy 4 lata temu. Niestety nie są aż tak piękne jak tamte. Pomimo to, stanowią ozdobę Kaszub i ciekawe miejsce do zwiedzania.
Zamek w Krokowej http://zamekkrokowa.pl/pl
Ten obiekt, spośród 4 które widzieliśmy jednego dnia wywarł na nas największe wrażenie. Przede wszystkim jest najbardziej okazały. Bardzo miłym akcentem ze strony właścicieli było udostępnienie do zwiedzania wielu sal zamku, w których można było dowiedzieć się o historii zamku oraz podziwiać oryginalne meble gdańskie.
Kolejnym punktem naszej wycieczki był Dwór w Prusewie

Następny Dwór Bychowo
Dwór w Prusewie i Bychowie poza hotelem i restauracją nie oferował niczego jak zamek w Krokowej.
I na koniec Lisewski Dwór, gdzie postanowiliśmy zjeść deser.

Nie jedliśmy w poprzednich dworkach. Nie wiem dlaczego akurat zdecydowaliśmy się zjeść deser w Lisewskim Dworze. Tak czy inaczej, był to strzał w dziesiątkę! Suflet z czekolada i lodami - poprostu marzenie!!! Pan kelner był niesamowicie miły i oprowadził nas oraz kilka innych gości po dworku, pokazał spa oraz pokoje.
Sam wystrój dworku nie był w naszym guście - motywem przewodnim była starożytna Grecja. Mimo to, sale były eleganckie i bardzo wytworne.
Gdybym była w okolicy ponownie, na pewno przyjechałabym tam poraz kolejny na wspaniały deser.