niedziela, 10 kwietnia 2016

Sztuczne kwiaty = Artificial flowers = Künstliche Blumen

Jedną z cech wnętrz glamour, są piękne róże lub hortensje w wazonach.
Nawiasem mówiąc uwielbiam oglądać http://dk-decor.com/. Przepiękne domy bogatych osób.
Ja również zamarzyłam mieć takie bukiety w domu. Niestety kupno co kilka dni żywych hortensji lub róż, to nielada wydatek. Pomimo, że nie lubię sztucznych roślin, zdecydowałam się. Sporo czasu zajęło mi znalezienie takich, które jak najmniej wyglądałyby na "plastiken". Oceńcie, czy mocno rzuca się w oczy ich sztuczność?
Pokażę Wam jeszcze prezent urodzinowy, który dostałam od mojej mamy. Marzyłam o tym obrazie od roku. Jest to wydruk na płótnie "pacnięty" gdzieniegdzie pędzlem. Kopia olejna, a nie wydurk na płótnie kosztowałby dużo więcej, więc pogodziłam się z tą opcją.
 Przyznajcie, że pasuje do stylu glamour, którego źródłem jest styl pałacowy. Ramę można samemu dopasować z innego obrazu o tych samych wymiarach. Pomimo, że to zakup internetowy i nie widziałam kolorów w "realu" udało mi się dopasować kolor ramy do naszego poprzedniego obrazu i do mebli.
Do zobaczenia!!!
Czekam na komentarze :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz