piątek, 23 października 2015

Co włożyć w ramki zamiast zdjęć?

Jakiś czas temu pokazywałam Wam ramki do zdjęć, które kupiłam w Agata Meble. Nie chcę jednak w nie wkładać zdjęć - jestem na etapie, kiedy zdjęcia w ramkach drażnią mnie. Początkowo były w nich model motoru i samochodu wydrukowane z google. Teraz jest co innego....i uważam, że tym razem wybór jest trafiony!
 
Pamiętacie talię kart w taki wzór? Oczywiście wydrukowałam je na kolorowej drukarce z google. Myślę, że te postacie idealnie wpasowały się w klimat naszego salonu! Oczywiście dama w większej ramce, a co, żeby było wiadomo kto rządzi w domu!
Kolejną nową ozdobą w salonie są kule, które pokazywałam Wam przy okazji bloga o małym prezencie na nowe mieszkanie do kuzyna. Nie wytrzymałam i kupiłam sobie takie same...
No i teraz mam wszystko z błyszczącego srebra lub kryształu w salonie. W końcu dopięłam swego.
W kuchni przybyły nowe pojemniki na kawę, cukier, herbatę.

 Pojemnik kupiony w Agata Meble - szkoda, że są takie małe, bo są dobre na herbatę i cukier, ale na kawę już za małe. https://www.agatahome.pl/1-Katalog,produktow/31-Kuchnia/38-Pojemniki,na,zywnosc/39798-pojemnik,7x7x8.5,cm.html?lp
 Cukiernica odziedziczona po mojej mamie. Jest piękna, jednak mam dylemat. Kryształy zawierają ok. 24% ołowiu, a w środku cukier...Czy to nie jest szkodliwe dla zdrowia?Myślę, że jak upoluję jakieś ładne pojemniki, to przesypię jednak cukier do nich.
I zwykły szklany pojemnik. 
A to próbki kolorów na nasze fronty, do ciągle - od 4 miesięcy - nie wykończonej kuchni. Zrobienie każdej próbki trwało około 4 tygodni. W  końcu zdecydowaliśmy się na tę, która leży na samym dole, bezpośrednio na blacie. Niby wszystko brązowe, ale ... Jak to robią dekoratorzy wnętrz,że wszystko mają na czas, np. w programie Szybkie Metamorfozy
Uwielbiam ten program, a Pani architekt ma tak miły i uspokajający głos...
Muzyczka też świetna...
 
A w ogrodzie skończyłam układanie kamyków na stromej skarpie. Jeśli taka konstrukcja wytrzyma przez zimę, to myślę, że czeka mnie dalsze układanie kamyków...
Do zobaczenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz