czwartek, 24 września 2015

Mały prezent na nowe mieszkanie = Small gift for a new flat = Kleines Geschenk für eine neue Wohnung

Zostaliśmy zaproszeni na grila do kuzyna, który miesiąc temu wprowadził się do nowego domu.
Mieliśmy mało czasu na kupno prezentu, bo impreza już jutro! Nie chciałam kupować niczego dużego, np obrazu, jakiejś drogiej figurki - nie  wiem w jakim stylu urządzili dom. To miał być tylko mały upominek, który jeśli okaże się zbędny, to nie będzie go żal komuś oddać, albo schować w szafie. Jak to zwykle ja mam jednak mieszane uczucia do tego, co kupiłam...
Wszystko kupiłam w Agata meble. Taca drewniana jest ogólnie bardzo ładna, ale niestety za duża jako podstawka na dekoracje, więc sądzę, że zostanie wykorzystana w kuchni.
Jak zobaczyłam na kule, to teraz już wiem, że też takie sobie kupię! Są błyszczące, czyli takie jak lubię i będą pasować do mojego salonu! W dodatku tanie!!! Dostępne tu:https://agatahome.pl/1-Katalog,produktow/4-Dekoracje/297-Figurki,i,elementy,dekoracyjne/23127-kula,dekoracyjna,10,cm.html?l
Tę sztuczną różę kupiłam z myślą o sobie, ale jakoś tak pusto nadal było na tej tacy, więc dorzuciłam do prezentu https://agatahome.pl/1-Katalog,produktow/4-Dekoracje/14-Sztuczne,kwiaty/41406-kwiat,sztuczny,roza,czerwona.html?lp=1 
Myślę, że gdyby zamienić świece na większe, to byłoby trochę lepiej, ale w Agata meble nie było większych. A nie miałam już czasu na inne sklepy.
Co myślicie, nada się to na upominek? 
Teraz kilka zdjęć naszego gościa - kotki Neski.Znajomi zawsze ją do nas podrzucają (już od 3 lat) jak wyjeżdżają na kilka dni.
Na tym zdjęciu śpi jak zabita, a przy okazji robi za ocieplacz przy oknie :)
Do zobaczenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz