czwartek, 23 lipca 2015

Pokój gościnny = Bedroom hospitable = Schlafzimmer fur die Gaste

W naszym domu jest sypialnia dla gości, ale tak naprawdę, to pokój mojej mamy, gdy do nas przyjeżdża. Gości umieszczamy w innym pokoju, który jeszcze nie jest gotowy na upublicznienie :)
Meble są z Ikea. 
W przyszłości zamiast rozkładanego krzesła stanie tu fotel z Ikea, ale aż dokończymy kuchnię.
Meble miały być brązowe, ale jaśniejsze. Niestety ciągle nie mogłam znaleźć odpowiedniego odcienia. Ostatecznie chciałam już mieć urządzony ten pokój, a meble Ikeowskie nie należą do najdroższych, więc wybór padł na nie.
Na całe szczęście wszystko rozjaśnia szafa w zabudowie z lakobelem w kolorze beżowym. Fotel też musi być więc jasny.


Mimo, że meble z Ikei, to żyrandol musiał być glamour. Kupiliśmy już tapetę na ścianę za telewizorem, ale drobne roboty remontowe zostawiamy sobie na okres jesienno - zimowy.
Wiem, brakuje jeszcze ozdób na ścianach, ale to już za jakiś czas. i tak jestem zadowolona, że moja mama nie śpi już w pokoju bez mebli.
Do zobaczenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz