sobota, 7 marca 2015

Jak zrobić rozsady pomidorów?

Pierwszy raz zabrałam się za uprawę pomidorków koktajlowych od podstaw, zamiast kupować gotowe rozsady. Przy okazji wysiałam też nasiona papryki, kalarepy, i kilku gatunków kwiatów.
Jestem ciekawa, czy coś z tego wyrośnie :)
Jeśli macie doświadczenie w tej sprawie, proszę o rady i wskazówki.


Uprawę prowadzę na parapecie w salonie. Nie jest to ozdoba domu, ale gdy te pojemniczki są na widoku, to nie zapomnę podlać nasionek.


Aby nieco złagodzić ten niecodzienny wystrój parapetu, podłożyłam pod pojemniczki papierowe serwetki, o których pisałam Wam już wcześniej.






Na koniec wszystko przykryłam folią, tworząc mini szklarnię. Oczywiście nie zapomniałam o zrobieniu w niej dziurek - wywietrzników. Myślę jednak, że jak tylko wzejdą pierwsze roślinki zdejmę folię, bo to już naprawdę szpeci pokój.

A teraz to co już w tym tygodniu pokazało się w ogródku

 
Wiosna tuż, tuż. Dziś widziałam pierwszy klucz dzikich kaczek wracających na wiosnę!
Do zobaczenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz