niedziela, 8 lutego 2015

Urządzamy salon glamour #3 = Living room glamour = Wohnzimmer glamour

Kącik wypoczynkowy 

Witam Was w kolejnej części z cyklu salon.
Tym razem czas na sofę i stolik do kawy oraz nasz ulubiony fotel.
Komplet wypoczynkowy na zamówienie został kupiony około 5 lat temu, nawet nie pamiętam juz jakiej firmy. Obicie z prawdziwej alcantary sprowadzanej z Hiszpanii był strzałem w dziesiątkę. Każdy kto siada na naszą sofę ma wrażenie jakby zanurzał się w czymś miłym i przytulnym.
Żadne ubrudzenia temu obiciu nie są straszne: długopis, marker, wino - to wszystko zmywa się bez problemu za pomocą zwilżonej szmatki.
W poprzednim mieszkanku, sofa ta po łatwym rozłożeniu (system "deelki") służyła jednocześnie za łóżko do spania. Jest niesamowicie wygodne!







Taca stalowa zakupiona w 
Świeca i świecznik na teelight zakupiony w Intermarche



Ceramiczny ptaszek zakupiony w 



Koszyk, aby utrzymać porządek z pilotami, zakupiony w 


Firany szyte na zamówienie w

 Firany nie są tak zakładane jak na stronie sklepu. Składają się z dwóch oddzielnych połówek, aby nie utrudniać wyjścia na taras w letnie dni


Rolety rzymskie, szyte na zamówienie w dekorii.



Nie chciałam typowych rolet okiennych, gdyż nie chciałam zniszczyć ram okiennych podczas przywiercania rolet kasetowych.




Na koniec dzisiejszego posta, lampa, która wisi nad stolikiem kawowym , w oddali obraz, który dostałam od brata. Mój maż przemalował jasną ramę na kolor venge, aby wpasował się do reszty wystroju. Te turkusowe kolory irysów na obrazie wspaniale komponują się z turkusową tapetą na ścianie z TV.

Do zobaczenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz