niedziela, 8 lutego 2015

Propozycje mebli do salonu glamour

Będąc w tematyce mebli do salonu, pokażę Wam kilka propozycji w podobnym stylu do moich komód. Oczywiście warunkiem tych mebli są wygięte nóżki, za którymi szaleję. Niestety nasz rynek oferuje niewiele tego typu. Głównie w wysokich cenach. Zanim kupiliśmy nasze, rozważałam te, które Wam za chwile pokażę. Miłego oglądania.

Zacznę od mebli, które są bardzo podobne do tych, które my (ja i mąż) mamy. Są o połowę tańsze, nie widziałam ich w realu, dlatego bałam się ich kupować.









Kolejna propozycja dla tych co lubią wszechobecną biel, ale z dodatkiem galmour, http://www.agatameble.pl/produkty/aranzacja/beatrice








Teraz coś do klimatu w stylu wiejski domek, ale z nóżkami glamour







Dalej meble Mikołajczyk, które bardzo mnie urzekły, ale już kupiliśmy Bydgoskie










A teraz bardzo podobne , ale tańszy odpowiednik z firmy Szynaka





A te meble poniżej trzeba zobaczyć w realu, na stronie nie mają swojego uroku

Te meble są dostępne na zamówienie w wielu wybarwieniach, niestety cena bardzo wysoka.

A na koniec niesamowite meble bardziej w stylu klasycznym, ale z giętymi nóżkami, cena jak dla mnie zaporowa, ale ta firma to meble moich marzeń.





Do zobaczenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz