piątek, 6 lutego 2015

Urządzamy salon glamour #1 = Living room glamour = Wohnzimmer glamour

Witam Was wszystkich!

Od 3 lat mieszkam w niewielkim bliźniaku, który kupiliśmy w stanie developerskim.
Wiele rzeczy przenieśliśmy ze swojego 49m2 mieszkanka, a pozostałe pokoje stały puste. 
Stopniowo urządzamy nasz "pałac".
Na początku naszej znajomości chcę Wam pokazać salon, który z wyjątkiem braku kominka jest już kompletnie umeblowany.
Moim celem w dekorowaniu domu jest styl modern glamour, czyli pełen błyszczących dodatków oraz tkanin w ornamenty.
Początkowo pragnęłam domu w bieli - blogów z takimi domami typu "Sweet Home" jest mnóstwo, można z nich zaczerpnąć wiele inspiracji. Mój mąż jednak był przeciwny, uważając, że to wystój pasujący do kobiet, w którym On nie czułby się dobrze. Dał mi "wolną rękę" w urządzaniu domu pod warunkiem - tylko nie "Sweet Home".
I tak powolutku urządzam mój dom glamour!  







Meble w salonie są z firmy Bydgoskie Meble z serii Laviano



Zacznę od tej wyższej komody


Wygięte nóżki mebli są tym czego pragnęłam, dodają pałacowego klimatu, do którego tak dążę.









 Lustrzaną witrynkę można podświetlić, co możecie zauważyć.
 






Albumy na zdjęcia, wszystkie jednakowe w kolorze beżowo - brązowym zamówiłam z dwóch sklepów internetowych, gdyż żaden z nich nie miał wystarczającej ilości. 





Kryształowe ozdoby dostałam od mojej mamy, chciałam, aby błyszczały się w witrynce, ale używam ich na większe uroczystości, dzbanek wykorzystuję do soku lub wody mineralnej, popielniczkę - jedyna w moim domu - dla palących gości, a karafkę do whisky.






No i te nóżki!





Ten zegar ma ogromną zaletę, nie słychać tykania!!!
No i typowo dla stylu glamour jest srebrny.
Dzięki temu, że tarcza jest jasna, a wskazówki i cyfry są czarne, doskonale widzę godzinę, nawet z daleka, pomimo dość dużej wady mojego wzroku!








I na koniec dzisiejszego bloga akcent z Ikei. Czymże byłby polski dom bez dodatków z tego sklepu? Zawsze myślałam, że dekoracje z niego pasują do typów mieszkań skandynawskich, "Sweet Home" i wszechobecnej bieli. Do domu glamour też pasują, bo się błyszczą! Mam tu na myśli oczywiście świeczniki.
Świece są z internetowego sklepu z przepięknymi dodatkami dla domów "Sweet Home"

DO ZOBACZENIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz