sobota, 21 lutego 2015

Metamorfoza pokoju nastolatka = Metamorfosis of the room for teenager

Przeprowadzając się do nowego domu, wszystkie meble do pokoju naszego syna zostały przeniesione ze starego mieszkania. Meble już były wiekowe, bo syn odziedziczył je po mnie, a ja je dostałam gdy miałam 14 lat. Nie mogłam już na nie patrzeć, ale zbyt dużo wydatków było związanych z przeprowadzką, aby zajmować się urządzaniem pokoju syna.
Teraz nadszedł na to czas. Zapraszam na metamorfozę!





Meble kupione w Agata Meble, z firmy Wójcik "Cova"

Dalszy ciąg komody z serii "Cova" i widok na firankę, zamówioną w 


Serdecznie polecam ten sklep! Żałuje, że nie szyję u  nich zasłonek.
Pani w  obsłudze ma niesamowity zmysł do dekoracji okna!






Tapeta tym razem nie w barokowe ornamenty. Przecież to pokój nastolatka!


Kanapa do spania rozkładana zakupiona w Agata Meble.



Zdecydowałam o dodatkach w kolorze limonkowym i czarnym.  Budzik z allegro.


Limonkowa osłonka i kula ze sztucznego bukszpanu z Agata Meble







Albumy do zdjęć widoczne na wiszącej półce


Poduszka z Jysk

http://jysk.pl/do-domu/poduszki-ozdobne/poduszki-ozdobne/poduszka-ozd-bellis-50x50-limonka

Do zobaczenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz