sobota, 14 lutego 2015

Dodatki #1

Nowy bieżnik

Hej, w tym tygodniu zamówiłam kilka nowych dodatków.




 Filcowy bieżnik w kolorze brązowym. Na stronie, na której go zamawiałam, jest napisane, że to kolor czekoladowy. Trochę się rozczarowałam, gdy dostałam przesyłkę, bo kolor jest szaro-brązowy.

Pamiętacie mój poprzedni bieżnik z poprzedniego posta? Był zamówiony w dekorii.


Ciekawe, który Wam bardziej się podoba?

Teraz kilka dodatków raczej gospodarczych niż dekoracyjnych:


Koszyk na pieczywo. Nie używam go codziennie, ale jednak gdy mamy gości zawsze umila nam wystrój stołu.


Zaletą tego koszyka jest to, iż nie jest z wikliny!
Jest z tworzywa sztucznego i można go myć w zmywarce.
Nie lubię koszyków z materiału lub wikliny, bo nie wiadomo jak je czyścić.

 http://www.garneczki.pl/produkt/koszyk-do-pieczywa-ambition-okragly-braz-205-cm,8675



Dokupiłam jeszcze inne. W tych podłużnych będę trzymała owoce na stole lub w kuchni


No i na koniec hit tego roku! Papierowe serwetki wycinane laserowo, które wyglądają jak prawdziwa koronka. W moim domu mają mnóstwo zastosowań: używam ich do koszyka na pieczywo, pod ciasto na paterę, do ozdoby stołu pod talerze, a nawet do ozdoby prezentów gwiazdkowych, pewnie wykorzystam też je do ozdoby koszyka na święconkę.
Szukałam ich w marketach, bo podobno bywają, ale ja akurat ich nie znalazłam i zakupiłam je tu:

Mam nadzieję, że drobiazgi o których piszę, też Wam się spodobają.

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz