środa, 18 lutego 2015

Łazienka w stylu glamour

Moją łazienkę już znacie z poprzedniego posta. Dziś czas na moje podpatrzone propozycje łazienek glamour. Kwintesencją będą ornamenty na kaflach ściennych.











Zwróćcie uwagę na tę bogato zdobioną podłogę. Niczym w pałacu.

Niestety takich kafli w polskich sklepach nie znajdziemy. Wybierając 3 lata temu ceramikę do łazienki, marzyłam o damasku na płytkach ściennych. Teraz specjalnie na potrzeby tego bloga, postanowiłam zrobić rekonesans aktualnych ofert kafli łazienkowych. Zerknijcie co znalazłam.




Myślę, że ta seria kafli jest najbardziej zbliżona do barokowych ornamentów, reszta propozycji przypomina je już w mniejszym stopniu. Naprawdę jest deficyt tego stylu w ceramice łazienkowej na naszym rynku.
Te kafle pochodzą z firmy Paradyż z serii My Way - zobaczcie w odsyłaczu:





To również propozycja firmyParadyż


Firma Tubądzin



Tu nie ma charakterystycznych wzorów, ale dekor nad kaflami dodaje pałacowego stylu, a przecież o to chodzi w modern glamour!

Niestety firma opoczno, wydawałoby się najznakomitsza w swej branży, nie oferuje nic z ornamentami.

Mam nadzieję, że moje pomysły podobają się Wam!
Do zobaczenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz