niedziela, 15 lutego 2015

Łazienka na piętrze w stylu glamour = Bathroom glamour = Badezimmer glamour

Łazienka była jedynym miejscem, które czekało na nas w pełni gotowe do użytku zanim się wprowadziliśmy. Mój mąż, pomimo że z zawodu jest pracownikiem umysłowym, podjął się samodzielnego kafelkowania! Trenował już na naszym poprzednim mieszkaniu. Uważam, że wyszło mu tak jak fachowcom!
Oczywiście starałam się utrzymać wszystko w  stylu modern glamour.





Błyszczący plafon, a do tego szklane światełka nad lustrem.
Oświetlenie zakupione w Leroy Merlin.


Wisząca szafka łazienkowa w kolorze venge.






Akcesoria łazienkowe przy umywalce zakupione w Leroy Merlin 
Dostępne również na stronie internetowej 


Podświetlenie kafelek za WC.
Kafle dobrane tak, aby miały barokowe ornamenty.


Dzięki pomysłowości i zaradności męża, mamy w łazience i prysznic, i wannę, czego nie przewidywał projekt domu :)

Nieco widać wannę.
Firanki i zasłonka w formie rolet rzymskich. Łatwo się je zdejmuje i pierze.
Zapomniałam Wam pokazać rozwiniętą roletę - ma wzór podobny do tych na brązowych kaflach.
Zakupiona została w sklepie internetowym:

Mam nadzieję, że dostarczyłam Wam dawkę inspiracji, jeśli właśnie się urządzacie lub planujecie remont łazienki.
Do zobaczenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz